понедельник, 4 мая 2015 г.

урок фізичного виховання 2 клас


Тема : ПБ. Підготовчі вправи. Різновиди ходьби . Біг з подоланням перешкод та зміною напрямку . Повторити танцювальну композицію на 32 такти. Вчити виконанню вправ в рівновазі:ходьба на носках по підвищеній г/лаві з різним положенням рук, присідами, нахилами – зіскок з підвищеної опори. Закріпити навички у підтягуванні на високій та низькій перекладині. Повторити навички лазіння по г/стінці різнойменним способом та по похилій г/лаві в упорі присівши. Контроль за поставою. Розвиток фізичних якостей. Рухливі ігри.
Завдання: а) освітні: навчити учнів контролювати свій стан під час виконання ходьби,бігу на коротку дистанцію; б) оздоровчі: розвивати швидкісно-силові якості. Зміцнити своє здоров’я та покращити роботу серцево-судинної системи та органів дихання; в) виховувати в дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами, зокрема підтягуванню та лазінню;прищеплювати любов до УНТ.

Дата проведення: ______________________

Місце проведення: спортивний зал.

Хід уроку

Дозування
Організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина
8-10 хв.

  1. Шикування
Рівняйсь! Струнко! Добрий день!
30с.
В одну шеренгу
  1. Повідомлення теми і завдань уроку

30с.
Чітке повідомлення завдань уроку
  1. Ходьба:
    • руки за голову
    • навприсядки
    • стрибками
- на носках
- на п‘ятках


4. Біг.


5. Загальнорозвиваючі вправи на місці з предметами та елементами УНТ


А) Вп руки до плечей
Колові рухи руками вперед, назад
8р вперед
8р назад

Б) Вп руки в сторони
Колові рухи руками вперед, назад
10-12 раз
Руки прямі
В) Вп права рука вгорі, ліва внизу; 1-2 переміна положень рук
10-12 раз
Руки прямі
Г) Вп руки вперед. Схрещення рук
10-12 раз
Руки прямі
Д) Вп ноги нарізно, руки на поясі 1- нахил вліво, 2 – в.п., 3- нахил вправо, 4 – в.п.
6-8 раз
Ноги і тулуб прямі
Е) основна стійка:
1 – нахил вперед, руками доторкнутися до землі,
2 – в.п.
10-12 раз
Руки опущені, ноги прямі
ІІ. Основна частина


1.Ходьба на носках по підвищеній г/лаві з різним положенням рук, присідами, нахилами – зіскок з підвищеної опори.


2. Підтягування у висі лежачи на н/перекладині
13 -15 хв

А) пояснення вчителя
3 хв.
Тулуб прямий
Б) самостійне виконання вправ під керуванням вчителя
10 хв.

3. Перелізання через перешкоду та підлізання під неї.
20 хв

А) перелізання через перешкоду
Б) підлізання під неї

Чітке пояснення завдання
4. Лазіння по г/стінці різнойменним способом та по похилій г/лаві в упорі присівши.
10 хв.
Чітке пояснення
А) лазіння по г/стінці різнойменним способом
Б) лазіння по похилій г/лаві в упорі присівши.


4. Рухлива гра “Другий зайвий”
4-5 хв
Підібрано цікаву гру
Всі учні стоять у колі, обличчям до центру. За колом двоє ведучих: один тікає, другий доганяє, той, хто тікає, стає спереду одного з гравців. Тепер тікає гравець, який опинився ззаду. Якщо ведучий догнав втікача, то вони міняються ролями.


ІІІ. Заключна частина
3-5 хв

1) шикування класу

В одну шеренгу
2) ходьба
15-20 м
В повільному темпі
3) вправи, які приводять організм в стан відносного спокою
1,5-2 хв

4) підсумок уроку
1 хв
Вербальне оцінювання
Організований вихід з уроку



Комментариев нет:

Отправить комментарий