Тема
:
ПБ. Підготовчі вправи. Різновиди ходьби
. Біг з подоланням перешкод та зміною
напрямку .
Повторити
танцювальну композицію на 32 такти. Вчити
виконанню
вправ в рівновазі:ходьба на носках по
підвищеній г/лаві з різним положенням
рук, присідами, нахилами – зіскок з
підвищеної опори. Закріпити навички у
підтягуванні на високій та низькій
перекладині.
Повторити
навички лазіння по г/стінці різнойменним
способом та по похилій г/лаві в упорі
присівши. Контроль за поставою. Розвиток
фізичних якостей. Рухливі ігри.
Завдання:
а) освітні: навчити учнів контролювати
свій стан під час виконання ходьби,бігу
на коротку дистанцію;
б) оздоровчі: розвивати
швидкісно-силові якості. Зміцнити своє
здоров’я та покращити роботу
серцево-судинної системи та органів
дихання;
в) виховувати в
дітей потребу до самостійних занять
фізичними вправами, зокрема підтягуванню
та лазінню;прищеплювати любов до УНТ.
Дата
проведення:
______________________
Місце
проведення:
спортивний зал.
Хід уроку |
Дозування
|
Організаційно-методичні
вказівки
|
|
І.
Підготовча частина
|
8-10
хв.
|
|
– Рівняйсь!
Струнко! Добрий день!
|
30с.
|
В
одну шеренгу
|
|
30с.
|
Чітке
повідомлення завдань уроку
|
-
на носках
-
на п‘ятках
|
|
|
|
4.
Біг.
|
|
|
|
5.
Загальнорозвиваючі вправи на місці
з предметами та елементами УНТ
|
|
|
|
А)
Вп руки до плечей
Колові
рухи руками вперед, назад
|
8р
вперед
8р
назад
|
|
|
Б)
Вп руки в сторони
Колові
рухи руками вперед, назад
|
10-12
раз
|
Руки
прямі
|
|
В)
Вп права рука вгорі, ліва внизу; 1-2
переміна положень рук
|
10-12
раз
|
Руки
прямі
|
|
Г)
Вп руки вперед. Схрещення рук
|
10-12
раз
|
Руки
прямі
|
|
Д)
Вп ноги нарізно, руки на поясі 1- нахил
вліво, 2 – в.п., 3- нахил вправо, 4 – в.п.
|
6-8
раз
|
Ноги
і тулуб прямі
|
|
Е)
основна стійка:
1
– нахил вперед, руками доторкнутися
до землі,
2
– в.п.
|
10-12
раз
|
Руки
опущені, ноги прямі
|
ІІ. Основна частина |
|
|
1.Ходьба на носках по підвищеній г/лаві з різним положенням рук, присідами, нахилами – зіскок з підвищеної опори. |
|
|
|
2.
Підтягування
у висі лежачи на н/перекладині
|
13
-15 хв
|
|
|
А)
пояснення вчителя
|
3
хв.
|
Тулуб
прямий
|
|
Б)
самостійне виконання вправ під
керуванням вчителя
|
10
хв.
|
|
|
3.
Перелізання
через перешкоду та підлізання під
неї.
|
20
хв
|
|
|
А)
перелізання через перешкоду
Б)
підлізання під неї
|
|
Чітке
пояснення завдання
|
|
4.
Лазіння
по г/стінці різнойменним способом та
по похилій г/лаві в упорі присівши.
|
10
хв.
|
Чітке
пояснення
|
|
А)
лазіння по г/стінці різнойменним
способом
Б)
лазіння по похилій г/лаві в упорі
присівши.
|
|
|
|
4.
Рухлива гра “Другий зайвий”
|
4-5
хв
|
Підібрано
цікаву гру
|
|
Всі
учні стоять у колі, обличчям до центру.
За колом двоє ведучих: один тікає,
другий доганяє, той, хто тікає, стає
спереду одного з гравців. Тепер тікає
гравець, який опинився ззаду. Якщо
ведучий догнав втікача, то вони
міняються ролями.
|
|
|
|
ІІІ.
Заключна частина
|
3-5
хв
|
|
|
1)
шикування класу
|
|
В
одну шеренгу
|
|
2)
ходьба
|
15-20
м
|
В
повільному темпі
|
|
3)
вправи, які приводять організм в стан
відносного спокою
|
1,5-2
хв
|
|
|
4)
підсумок уроку
|
1
хв
|
Вербальне
оцінювання
|
|
Організований
вихід з уроку
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий